Saturday, July 7, 2012

What the life when ...

Assalamualaikum ...
Aku suka blogging . Okey , semalam bila aku balik je rumah baru je nak baring kat katil , deqyam terus ketuk pintu bilik aku .Dia kata "weyh bie , kau tau tak yg Fahmi dah pindah?" aku terus ternganga . What theeeee . Serious aku terkejut beruk .Okey , time tu aku chill je .. maybe dia pindah sekolah yg dekat-dekat je.   Then , petang tu aku onl Facebook . Fahmi IM aku .. then , bertalu-talu soalan aku bagi . anddd yg aku tak boleh terima bila dia kata dia pindah dekat Kedah ... Ahaks , aku rasa mcm dah down gila lepastu ..Apa pasal pulak , Fahmi tu bukan pakwe aku pon . well Yaaa .. mmg laaa, tapi aku terfikir .. apa yg ada lagi kat Kundang nih ? tiap aku balik , dah takde org aku nak share problem . Iqa , ni lagi satu cerita sedih .. mmg lah dia dah pindah sekolah kat sekolah sains Johor , sekali sekala kalau dia balik pon aku boleh pergi rumah dia . Tapi , lain jadinya . Dia nak pindah rumah sekali dekat Bangi . Then , tinggal aku sorang je lah kat Kundang nih ! HAAAAAAAAA okey , chill lah Maria ..diorang pergi bukan untuk ape, for their better future juga . Takpe laaa .. eleyh , aku ni nak emo terlebih pahal . Bukan aku yg dulu tinggalkan diorang ke ? awal-awal lagi dah pindah masuk teknik tu :P then , bila sorang-sorang pindah tempat yg jauh-jauh kau nak melalak pulok . HHA :P dear my beloved friends....Iqa , Nina , Amira and Fahmi .. aku sayang korang sampai bila-bila . Walau apa pun yg terjadi , aku sayang korang . I pray for the best to you all , Muah :D


Jaga diri kau baik-baik kat Kedah tu 

Okey , till here . Salam .


No comments:

Post a Comment