Saturday, June 23, 2012

It is all about the ....

Twinkle twinkle little star ! Assalamualaikum , apo kabo ?
A lot of story to tell ! okey , first .. result mid year mcm aku adalah org paling bodoh tak pernah pergi sekolah . Not to blame anyone because it's all my fault . Teringat mak ckp time kat public phone haritu "baguslah , kau kan memang pandai." perli lettew . Memang beza gileR result U1 dengan PPT . Yang paling best addmath aku lah , dulu U1 pukemain lagi A .. PPT G :D HAHAH , nampak sgt aku tak study .. sedih lah woi ! sedih sgt , nampak je happy .. tapi , takde siapa yg faham . Biar aku je yg rasa . Dalam diam aku dah janji taknak ulang result yg mcm ape jadah tu .. Aku nak jadi mcm kak Azne .. pandai gile , tiap hari tak sah kalau tak nampak dia pegang buku . Even takde homework , dia still akan baca benda yg dia belajar . Aku Janji !


Second , aku hari selasa minggu lepas 19/6 birthday kakteh . Happy Belated Birthday yaw ! dannnn , pertandingan kawad kaki .. Septechs hantar K.Polis,K.Bomba,KRS ,PPIM .. Alhamdulillah , K.Bomba dpt No1 .. daaannnnnnn KRS lelaki&perempuan dpt No2 . walaweyh , aku bangga ! Tahun lepas aku masuk kalah , sebab tu gembira sgt bila menang ni . HAHA ... Tak sia-sia jugak kawad pagi petang siang malam . daaann mcm tak rugi sgt lah bila tak join budak kelas pd2 pergi Taiping . At first memang lah rasa jelly jelly one two som sbb tak dpt join diorang .. Pergi Taiping dgn member tuuu , haylaaaaaa..... 


dua-dua orang kat atas nih budak dormpluskelas aku :D 
yg atas tu Rose yg bawah Syazana .
mereka sgt Awesome ! 


Okay , till here . Salam .




No comments:

Post a Comment