Monday, May 28, 2012

Bengang

ohoi , sakit betul hati aku sekarang nih laaaaa . Bengang betul ngan pompuan yang tak sedar diuntung tu . Mcm nak cekik je aw . Haish ! okey , story from start .... Sepatutnya en , hari ni aku dekat Teluk Intan . Ada kem Addmath .. ceyh , semangat bhai nak pergi kem tu . Dengan harapan dpt lah jadi budak expert addmath aw . Last last , tak jadi .. heyyyy .. aku mmg tak boleh hidup ar ngan pompuan tu . Kau fikir kau BFF kakak aku , so ko boleh buat apa je la :P puih lah weyh , kau bukan bagus sgt la !  Nyah kau dari hidup aku , aku tak jadi pergi sebab ko lah budak sakai , dasar sakai .. sakai pon lagi okey dari kau . Heyyyyy , geram nya aku .. Dah lah perangai tak senonoh . Cuba lah behave sikit , tak nampak kemanjaan kau pon kalau kau tergedik mcm tu :P Geli-gelaman aku ...
Sorry guys , aku tgh geram gila sekarang nih . Sorry sbb dah membazir time korang baca post aku ,

Okey , till here . Salam .

2 comments: