Saturday, May 26, 2012

Cuak

Hey guys , how your day ? okey , seminggu sebelum nak exam kot .. HAHA ada benda lawak jadi kat kelas aku . Semua nak bahan aku .. Gilo . Najwa bawa dia punya MP3 , then kitorang pon batak kot .. yola , asrama aku kan penjara . Kalau once dpt benda-benda mcm tu , sapa tak jadi sakai . HAHA , budak kelas aku semua gilir-gilir ar dengar lagu kat dalam benda .. Aku just tunggu giliran je lah kan . Kebetulan cikgu takde , sebab semua cikgu ada apa ntah dekat dewan . Malas nak amek tahu .Then , dah sampai giliran aku .. dengan riang nye lah kan aku dengar . Aku kongsi earphone dgn AinEkin , then dia suruh aku dengar lagi k-Pop ape bagai .. aku pon , erm , uargh ..... sampai je lagu What Makes You Beautiful-OD , aku terus menari-nari gumbira .. then , then , aku tak sedar yg sambil menari tu aku tgh tayang-tayang MP3 tu aw .. tiba-tiba , ustad Zul lalu . Ustadz tu dah lah cikgu disiplin , dia lalu ... then dia patah balik .. kawan aku tepi-tepi aku semua tgh tgok aku dengan muka cuak apa bagai , terus cepat-cepat tutup MP3 tu .. then , Ustadz masuk . Dia kata , apa benda tu .. aku sengih-sengih terus cakap 'hehehehe , MP3 ' Najwa dah cuak time tu .ustadz terus sengih pastu dia cakap 'salah tak kalau saya amek ?' aku tgh pandang bawah ckp 'tak tak tak , HEHEHE' ustadz terus blah.  Bapak cuak weyh , apa lagi .. aku terus amek buku Chemist baca . then , dia lalu lagi .. Dalam hati dah risau kot kot dia nak bawa pergi aku kemana apa bagai . Tapi dia terus je . HAHAHA , pergh .. cuak aku time tu Allah je tahu . Kawan aku semua bahan-bahan aku .. diorang kata aku ngok sbb pergi tunjuk MP3 tu kat ustadz . HAHA , lawak gilooooo .. kay , naik je cuti 2 minggu die kelas aku ada rombongan pergi Taiping under kelab Sejarah . woot woot , best nye !!!!!!!! nanti aku snaping then tgok lah ye :D HewHewHew ,

okey , till here . Salam .

No comments:

Post a Comment