Tuesday, January 10, 2012

asrama ? -,-

yeahhh , aku dapat tawaran pergi asrama :D SMT Sepang .. yeah , sesuatu yg aku tunggu-tunggu :D HAHA .. dulu mmg nak pergi asrama , pastu tak jadi sbb mak kate takpayah pergi .. then , bile aku bukak website moe tu , die kate aku berjaya :D wahhh , melompat aku ... HAHA . hurmmmm , nak tinggal kan sekolah Kundang mmg lah sedih .. tapi , taknak nanges-nanges. tolonggglaaa :P .. and, for sure aku akan rindu Iqa , Nina n Fahmi ... aimi , opie ngan yg lain-lain. huarrrgggghh , mcm manela aku nak belajar tanpa dorang semua -,-  Diorang yg banyak  tolong aku mase PMR dulu .. takpe Mar , belajar berdikari .. yaaa , berdikari :) Satu bnde lagi yg aku risau kalau aku pergi asrama , mcm mane nak jadi peramah .. i mean , nak dpt kawan baru ? haiyaaaa , risaunyaaaa... mcm mane kalau diorang anti aku ? hah ! mati aku .. takkan nak patah balik kundang kan ? HAHAH , tak mungkin .  Okey , aku try jadi seperamah yg mungkin :D jgn buat bende yg org tak suke Mar, the most important , jgn tergedik-gedik :P ngan iqa ke nina ke , takpe laaaa ... diorang tu dah biasa :D diorang pon kaki menggedik gak :D *gedik kite-kite je , tak melampaui batas . HAHA .

ok , till here . SALAM :D

No comments:

Post a Comment