Wednesday, January 4, 2012

Plans 2012 :D

hurm , asyik nak tulis entry nih .. mesti ade je problem . Kabel internet kene curilaaa , tak sempat nak tulis laa .. ade je lah alasan :P haish , akhirnye .. aku tak peduli , aku nak jugak tulis ! Dah tak tahan nak luahkan :D For the first time in my life , i have to choose two big decisions :P *ckp omputih plak dah :P HAHA , sama ada nak duduk sekolah biasa ataupun boarding school -,- Memang aku set pon kalau dah form4 mesti masuk asrama dari aku form1 lagi . Even dah jadi impian aku pon . Tapi , ada satuuuu je masalah . Aku takut . Yaaaa .. aku TAKUT ! aku takut takdpt belajar . Maksud aku , ye laaa .. kalau duduk rumah , suke hati aku je nak belajar bile .. nak pergi tusyen pon senang :P kalau dah duduk asrama, lain plak cerite nye . okay , kalau yg bace nih mesti dalam otak korang tu dah fikir , "Lahai , dah tahu mcm tu .. takyah lah pergi asrama ". Betul tak ? HAHAH!! eyhh , kan aku dah ckp .. duduk asrama mase f4 ialah impian aku :D rasa mcm lain je plak nanti .. Iqa , Nina tunggu keputusan permohonan je lagi . Kalau dpt , comfom dorang pergi . Jaja mmg dah sure duduk asrama kat Seremban . Fahmi plak .. same mcm Iqa n Nina .Semua nak berhijrah , aku ? HAHA , ramai yg ckp jgn ikut kawan . Betul jugak . Satu problem kalau aku stay SMKSK ialah takde course yg aku nak . haish ! dah dah dah , pening plak aku . Tension betul aku ! HAHAH , baiklaahh .. malam nih , nak duduk dpn mak .. bincang pasal bende alah nih :P HAHAH!! for future Mar , come on laaa .. pikir betul-betul :P  okey , sebelum aku melalut .. aku blahh dulu :D


aku ngan yam :D
okey , budak gendut tu adik aku . Deqyam :P Budak tu form1 dah tahun nih .. UPSR dpt 4A1B .. B die BI . HAHA!! mmg kene abes kene bahan ngan aku lah budak nih . HAHAH! okey , si gendut nih pon dah masuk asrama dekat SMK Tg. Ampuan Rahimah . Dia dpt masuk yayasan Selangor . ntah bape bulan la gendut nih boleh betahan . Sebab mengade-ngade nye teruk .. biasalah anak manja AKA bongsu kaaan ? okey , Deqyam ngan Kakteh asrama . Aku ? haish !!!!! *melalut-lalut plaaaaaaaaaaaakk . dah kayy , stop '______'

ok, till here . SALAM :D 

No comments:

Post a Comment