Monday, January 23, 2012

Birthday Girl :P

yo wassup ! lama rasanye tak mengup-date blog selekeh nih , padahal baru seminggu tak jenguk :D ye laaa , kan dah masuk asrama :D seminggu rase mcm sebulan , maybe tak biasa lagi kot :D nanti lama-lama dah lali lah tu .. okey , cerita kat asrama ? hurm , best . tu je aku mampu ckp . homesick tak ? sikit laaaaa ... nanges ? sikit je ... sbb tak biasa buat kerja sendiri kan ? ye laaa , duduk rumah.. semua org buat kan . basuh baju , lipat baju , gosok baju .. tuptup , duduk asrama semuaaaa kene buat sendiri ..haylaaaa :P budak-budak dorm aku semua awesome ! diorang sporting .. lain kate , takde cacat cela laaaa .. seminggu kat sane , Alhamdulillah .. takde gaduh . tak tahu lah kalau dah sebulan kan ? HAHA , harap harap taknak ade gaduh-gaduh nih . aq mencik doew :P andd , to budak dorm 404 .. aku nak minta maaf lah kalau aku ade buat salah ke , buat benda yg korang tak suka ke , locker aku bersepah ke .. opssss :P korang tegur je aku , aku tak kesah :) okey, budak kelas plak .. ahhhh , semua sekepala ngan aku !otak gile-gile ceredik :D HAHA ,*perasan . Best kawan ngan diorang . Kelas aku ade 26 org je . 21 perempuan , 5 je lelaki .. hurm , budak lelaki mane minat perdagangan sgt kan ? tu yg sikit sgt tuu :) okey , stop cerite pasal benda asrama ..

Nampak tak title birthday girl tu ? nampak kan ? yaaaaa , today is my dear Haziqah punye birthday <3 finally , birthday kau tibe gak ..buat malu je aritu wish tak tentu pasal, padahal bukan birthday ko pon :P HAHAH , nasib baik tadi wish date die betul :D Happy birthday to youuuu , nanti pepandai lah ko tuntut hadiah erk ?

*please ignore my selekeh face :P
ok , till here . SALAM :D

No comments:

Post a Comment