Saturday, July 28, 2012

Friends , thank you .

Assalamualaikum !! Salam Ramadhan hari yang ke-9  :D 
hurm , tahun ni ... aku ada rasa perubahan dalam diri aku . Hidup semakin sihat sejak duduk asrama . Mana tak nya , dorm tingkat 4 1/2 .. dah nak tingkat 5 dah tu .. Petang , jarang sangat dpt tidur . Kiranya tidur aku tak sepanjang dulu . Sehari tidur 5-6 jam . Makan pon DewanMakan buat menu yg paling SIHAT .. HAHA ! Tapi , even macam tu , aku still tension . Semuanya gara-gara fizik aku . Aku dah tak tahu nak buat mcm mana lagi .. fizik subject yg paling susah setakat ni yang aku rasa .. Addmath or Chemistry takpun akaun , aku boleh cover sendiri .. means , aku boleh study sendiri . But , Fizik .. mcm sampah .Arghhhh .. tension -,- Aku nak drop benda jadah tu , abah pulak tak bagi . huhuhu , tapi .. di saatku sendirian *ceyhayatnakjiwang* , malam tadi .. aku chat ngan Fahmi .. aku story semua masalah aku kat dia . Then , dia bagi macam-macam nasihat ow . Tak sangka pulak dia boleh jadi penasihat yg awesome :) Yang terakhir sekali dia cakap ,"okayy .. tak guna doa tanpa usaha .. kau kena try habis baik ! papehal , aku boleh tolong .. nina , jaja , eika semua ada .. jangan risau sangat "  ahaks , aku terharu sangat . Terima kasih kawan .. aku sayang korang sampai mati .



Pagi tadi aku terbaca Jaja punya blog , okey .. rinduuuuuuuu <3 

read this :
PRETTY: Angkat Kaki:
 
okey , till here . Salam :D

No comments:

Post a Comment