Wednesday, May 2, 2012

Mereka ...

Hey people ! Assalamualaikum ... sekarang aku tengah cuti ! cO0L kan ? Kenapa aku boleh cuti ? seminggu lagi .. teheeeee , sbb sekolah aku jadi tuan rumah untuk KAT :D tahu ape KAT ? Kejohanan Antara Teknik . Yup , diorang guna asrama kitorang .. Masa nak balik tu , semua locker kena kosongkan sbb takut ada kes kecurian ke takpun mungkin ada sekolah yg tak boleh terima kekalahan tu nanti dia dajalkan kitorang punya locker . Okey , sepanjang cuti ni ... memang plan nak belajar apa bagai sbb naik cuti nih seminggu lepastu teruss midyearexam , huh ? Risau pula aku :P hey , tapi sebenarnya .. aku tgh relax sekarang ni :3 baguskan Mariah ni ? isnin haritu , aku pergi sekolah Kundang :D heeeeeee ! weyh , awesome gile ! Rindu saaaangaaaaaattt !! Aku rasa mcm nak stay lama je time tu . Kebetulan time tu budak-budak teknik lain pun cuti juga ... Mereka kebanyakannya ex-classmates aku . Memang kitorang borak pasal benda lepaslahkan :P Cerita aku bising-bising dalam kelas dulu , bila aku selalu masuk kelas dgn keadaan yg agak selekeh . HAHA , then .. round satu sekolah . Nostalgia lama berputar :D HAHA , ceyhhhh ayat mcm dah lama je tinggalkan sekolah tu kan ?


only this photo that i can take -,-

New friend ? yaaaaa , ada .. kawan yang paling rapat ngan aku .. Roselyana & Faiqah . Diorang simple dan aku suka , tak banyak cerita .. tak suka gosip (tak mcm aku) HAHA , aku senang dgn diorang .. Rose dia sama kelas dengan aku , sedorm lagi .. Faiq dia amek civil engineering dan satu dorm dgn aku . Rose ngan Faiq dia suka bagi semangat kat aku, kadang-kadang aku pon bagi support dekat diorang . Kitorang share masalah bertiga je .. okey , gosip pon . HAHA , and here i just want to say if i had talk back about you guys , i'm sorry because i'm not perfect pon :D ( tapi , aku tak pernah lagi kan ? )
Later , i'll put their picture kay ?

okey , till here . SALAM :D







No comments:

Post a Comment