Saturday, March 31, 2012

Holiday trip : PulauPerhentian-Cherating

Wassup people ? how your day ?
Masa cuti seminggu aritu , aku ngan family aku pergi bercuti ke Pulau Perhentian. Hari jumaat yg aku balik cuti seminggu tu , abah yg jemput . Abah terus ckp , kita nak pergi bercuti 4 hari tau kat Pulau Perhentian . Mak ai , terkejut aku .. baru nak lepas lelah .. dah kena packing barang sbb esoknya hari Sabtu tu terus pergi .. hurm , aku tak kesah sgt . sebaaab ...aku memang suke berjalan !! yeahaaaaaaaa :D Lepas pergi Pulau Perhentian , kitorg terus pecut pergi Cherating pulakk .. hotel kat sane , Ibu yg belanja .. masyuukkk :D hotel tepi pantai pulak tu :D HEHE , snaping gambar mmg wajib bagi aku :D
Treng Teng Teng Teng ......



Depan rest house , sebelum bertolak ke Pulau Perhentian.

Tempat yg uruskan chalet kitorang .

Di dalam bot , abangah dan aku . Kay , muke aq mcm badut kan ?

Lunch time :D

My mom and dad <3

breakfast :D

Jalan-jalan tepi pantai ..


Snorkelling !


Posing

Posing

Posing

Posing , nice one :D



apahal terbalik nih ? HAHA

mereka sepupuku :D


okey , till here . SALAM :D

No comments:

Post a Comment