Saturday, February 25, 2012

Cerita di asrama . AGAIN :P

HUARGHHHH ! lama rasa nya tak pegang button-button keyboard nih :P rasa ganjil jeeee ... mana tak nye , dah jadi budak asrama kan . Tapi , aku sukeee dan tak sukeee duduk asrama , faham tak ayat aku tu ? kay , tak yah faham . First , aku sukeeeee duduk asrama sebab ... budak dorm best sgt ! Aida odah , Aida yati , Syazana , Rose , Faiqah , Farahin , Meera , Lydia , Intan , Atiera , Zuhaira , Alyaa , Najiha , Erma , Malar . Diorang awesome gile ! sebulan lebih kenal diorang , dah kenal hati budi masing-masing . Pelbagai perangai diorang nih , tapi .. Alhamdulillah .. takde lagi yg buat hal :D Akak-akak senior dlm dorm aku , pergh ! aku kata mmg terbaeekkkkk .. Kak Azne , Kak Ayuni n Kak Aina :D diorang mmg sporting habis , baik jeeeee .. tak pernah kene jeling lagi lah ngan diorang . Aida odah ade pesan ngan kitorang semua , (dia Ketua Dorm) jgn pijak kepala akak senior sbb diorang tu dah terlalu baik ngan kitorang . Dorm 404 takkan pernah ambil kisah dan ambil tahu kalau ada org mengutuk , memerli dan meng-anti dorm 404 . Sebab lumrah manusia , mulut mmg takkan lepas dari mengata *termasuk diri aku juga :D Sekolah pulak , kelas budak die semua okey :D aritu , ade rombakan kelas .. kelas aku semua perempuan .. mmg bosan plus best laaa .. best sbb , ye laaa .. perempuan semua . boleh lah tergedik terpeleot . bosan sebab , hurm .. entah :P
yang tak suka nyeeeeee , mcm aku kata tadi .. manusia takkan terlepas dari membuat kesilapan . Memulau dan meng-anti tu mmg ade :D malas nak cerita kat sini , nanti terbuka pulak aib org . okeylah , kehidupan kat asrama buat aku jadi lebih disiplin .. Alhamdulillah :D macam-macam cerita yg berlaku , yg happy .. yg sedih semua dalam satu :D best sangat ! hoping this will be the sweetest memory ever . Amin ..




HappyHappyHappy <3

okey , till here . SALAM :D

No comments:

Post a Comment