Tuesday, December 13, 2011

Memory :D

Pagi-pagi buta update blog mmg best :D tetibe teringat plak nak tulis entry aktiviti aku lepas PMR . wahh , best .. rasa mcm nak ulang je balik time tu -,- . Lepas PMR cikgu dah sediakan pelbagai aktiviti untuk kitorang . Aktiviti yg cikgu buat tu .. BEST sangat :D pertandingan bola tampar , futsal ngan bola keranjang :D

okay , gambar :D for sure lah weyh , ade gambar . HAHA :D

kemas dewan :D *tapi bersnapping ,


amizu & emierose :D 

volleyball :D weyh , aku tu .

futsal <3

dari kiri nadiya , liha , aty , amy , intan ,najiya. bawah dari kiri intan , jaja n dibo :D 
suka muka iqa time nih :D

nampak tak muke semangat aku tu ? HAHA

kami suka lompat :P

sakit kaki main bende bodoh nih :P

tukang bersih yg diiktiraf .
grrrrrrrrrrr


eh eh , aku perihatin kan ?

shoooo shweeeeet <3

Ada lagi aktiviti yg cikgu buat .. tapi , aku banyak tak dtg . pergi rombongan la , apa laaa . Aritu aku tgok gambar dorang pergi kebun sayur belakang sekolah. Cantik sgt :D jealous aku :D haha , dah cuti sekolah baru nak cerita pasal ni :P HAHA , ade slot akedemik :) tapi , boleh lah . time slot BM .. kitorang tgok wayang . cerita 123 , Cinta :D auwwww . HAHA .


kebun sayur belakang sekolah :D cantik kan ? credit to FarhanaShukor , terculik pic ko  .

Ok , till here . SALAM :D

No comments:

Post a Comment